body:

סוגי מזרונים קפיצים

מתעניינים בנושא בעיות שינה? המאמר הבא יתן לכם מידע בנושא: אילו בעיות שינה מעידות על כך שעליכם להחליף מזרון?

אילו סוגי מזרוני קפיצים ישנם?

אם בעבר מזרון קפיצים היה עם סוג אחד בלבד, הרי שכיום הדבר איננו כך כלל וכלל.
ובכן, נתחיל עם המזרונים הזולים בקטגוריות – מזרוני קפיצים ואלו נקראים "מזרוני קפיצים משולבים". מדובר, למעשה, על המזרונים המוכרים שהדבר שהשתנה בהם במרוצת השנים הם, בין היתר, איכות הקפיצים, הטכנולוגיה, קוטר הקפיצים וכיוצא מכך. מזרונים אלו מתאימים, בדרך כלל, עבור אנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם או לחילופין אינם מעוניינים להוציא סכומים גבוהים עבור מזרון וכן, אנשים שלא נוטים לסבול מנדודי שינה או משינה קלילה במיוחד.
כמו כן, מומלץ מאוד לקרוא את המאמר הבא העוסק ביתרונות של מזרון איכותי בקישור הבא: כיצד מזרון איכותי מאפשר לנו שינה טובה יותר?.

אפשרות נוספת העומדת בקטגוריה של מזרוני הקפיצים הם אלו כמובן המזרונים המשוכללים יותר בתחום ואלו הם "מזרוני קפיצים מבודדים". מדובר, למעשה, על טכנולוגיה מתקדמת במזרנים אלו ומדוע? ובכן, מזרן מהסוג הנ"ל מגיע כאשר כל קפיץ מונח בתוך כיס נפרד משלו ובשל העובדה שאינו נתמך או תלוי בקפיצים שלידו אינו נשחק והוא הרבה יותר נוח ומספק שינה ברמה גבוהה. אם בעבר מזרוני קפיצים היו לא נוחים כלל וכלל עבור זוגות שישנו יחדיו עקב העובדה שכל אחד מהצדדים הרגיש שהשני מסתובב – הרי שבמזרוני קפיצים מבודדים יש הפחתה משמעותית בתחושה הזו ולכן השינה הרבה יותר ארוכה ומתמשכת. לקריאת המאמר המרתק העוסק בבחירה נכונה של מזרונים עבור חולים סיעודיים, ניתן להיכנס אל הקישור הבא: מזרונים לחולים סיעודיים.

מאמרים נוספים

שיתוף המאמר

Facebook
Twitter
LinkedIn